SzigorIgor


koncertek:

2010

júl. 14. - Pécs // fESzT Cafe

júl. 17. - Orfű // EFOTT

júl. 27. - Vigántpetend // Művészetek Völgye

aug. 28. - Tolna // Fesztivál

szept. 17. - Szekszárd // Szüreti Fesztivál



ízelítő (kinder_meglepetés_no.2)

2009.06.17. 22:20 benkoe

sziasztok!
 

tudjuk, hogy már mindenki azt hiszi, soha nem lesz itt lemez...hát itt egy "kb ilyen lesz" ízelítő, hogy lássátok: VAN REMÉNY! :) - egyelőre ilyen minőségben, cím nélkül.

légyszíves írjátok meg kommentekben, van-e értelme befejeznünk a lemezt (azaz, tetszik-e vagy nem-e...na)

 

 

 

8 komment

Címkék: lemez album ízelítő

A bejegyzés trackback címe:

https://szigorigor.blog.hu/api/trackback/id/tr441192137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anitácska. 2009.06.18. 09:06:31

azta a kurva Szigorigor. :)
ügyes.ügyes.

baksapeti · http://www.myspace.com/baksapeti 2009.06.18. 12:59:00

Na! Végre nem lovasis az ének!!! Nagyon fasza! Mondjuk arra tessék vigyázni, hogy a céltalan gusztustalankodás (gondolok itt az első versszakra) csak hatásvadászat, és az bizony olcsó kenyér rövid lejárattal.

A tomokra lehetne még rakni egy kis hangerőt, de amúgy nagyon faszán szól!!!

Ja, Dipi! Kell az a zongi oda a közepére? Nincs valami menőbb hangszíned, mert ez szerintem nem olyan jó. Vagy ha már zongi, akkor legyen faszább a szóló. Szerintem.

Na, így ennyi. Tessék befejezni a lemeztet!

Tsók, Peti

hejhajdu 2009.06.19. 10:52:11

fasza, még kicsit nyersen szól, ami furcsa, de a zene amúgy nagyon jó lett. nekem kicsit kaukazusos, de az nem baj. ügyesek vagytok ;)

slimby · http://szivecskesongyujto.blog.hu/ 2009.06.23. 01:47:11

nekem tetszik.. olyan kis aranyos, tingli-tangli :)
amúgy egyet is értek az előttem szólókkal, meg nem is, 1. nekem tetszik, h csak "sima" zongora van, szerintem illik ide 2. tényleg kaukázusos, de jobban bejön, mint a lovasis :):):)

csak így tovább!

pusza
réka

barnibo 2009.06.28. 11:45:24

Nekem a dallal nincs semmi bajom, sőt, miután már egy koncertélményen is túl vagyok, egészen az a véleményem hogy az embereknek kifejezetten megjön a kedve énekelni a refrént!:)

Ami a keverést, hangszíneket illeti, nekem a nyitótéma hangszíne illúzióromboló egy kicsit, szerintem az lehetne valami kövér zongorahangszín, azzal mellélőni nem lehet. Valamiért az a kórusos akusztikusgitáros belepengetés is idegen, meg az én füleimnek az egész zenében nagyon kevés a gitár, főleg a refrénekben hiányzik mindkét oldalról a zúzás...ha nem is az összesből, de a vége felé szerintem nem ártana, ha nem csak a nagy vokálszőnyeg tartaná össze a refrént. A kaukázusos utóíz meg szerintem legnagyobbrészt az "e" betűk szóvégi elengedéséből fakad:D (egész essteee, testeeeee)

Ja, és mutassatok már be Tamara Dake-nek!:D

Barni

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.07.16. 10:48:17

Nem rossz, semmiképp sem átlag alatti vagy rosszul megírt, de szerintem a szöveg témája elég uncsi, átlagos... Miért nem próbálkoztok új irányokkal inkább, az érdekesebb lenne szerintem.
süti beállítások módosítása